Методична робота



Таблиця результатів  методичної  діяльності  Бусько Тетяни Іванівни

Чий ППД використовує і поширює
Кому з молодих вчителів надає практичну допомогу і яку саме
Робота над
фаховим самовдоско-наленням
Які найбільш ефективні форми і методи запроваджує у навчально-виховний процес
Кому з педагогів інших ЗНЗ надає практичну допомогу в освоєнні досвіду
Яку брала участь у діяльності професій про пед-об’єднань
Перелік власних методичних розробок
Тема власного педагогічного досвіду
Дата схвалення методичне доробок радою ІМЦО(№протоколу)
Вєнцева Н.О.,про-фесор  Бер-дянського  держав-ного  педагогіч-ного університе-ту «Викорис-тання дискусійних методів на уроках історії»
Найдюк Н.В.,вчитель початкових класів, консультації щодо проведення уроків «Права дитини», позакласна робота
-План самоосвіти ;      - Участь у курсовій перепідготов-ці;
-Опрацювання новинок методичної літератури;       -Робота над аналізом нових підручників з історії ;         
-Робота у міських семінарах.
-Дискусійні  методи;       
-Метод проектів;
-Музейний метод ; 
 -Інтегровані уроки (історія,християнська етика, художня культупа, правознавство);        
 -Використання ІКТ    на уроках .
Макар О.В., ЗОШ № 7 ;           Олексюк О.З. ЗОШ №14
-Майстер-клас;
- Випуск методич-ного бюлетеня;
-Розробка тематичних атестацій;
-Виступи
на методоб’єд-
нанні вчителів історії.
-«Використання дискусійних методів на уроках історії України»(7-8кл)
- «Вивчення історичних постатей з використання тренінгових методик»
(урок-суд, урок-дебати);
-Інтегровані уроки.
«Розвиток критичного мислення та актуалізації пізнавальної активності учнів, шляхом використа-ння дискусій-них методів на уроках історії»
Методична рада ІМЦО №












ДИСКУСІЯ ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД ПІЗНАННЯ 


ЩО ТАКЕ МАЙСТЕР-КЛАС?

ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.
ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА




ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
 ДЛЯ ПІДГОТОВКИ УРОКУ



СПІЛКУВАННЯ ЯК ПРОЦЕС ВЗАЄМОДІЇ З ЛЮДЬМИ





     Виступ на педагогічній раді

     Освіта сьогодні визначає становище  держави в сучасному світі і людини в суспільстві. Виховання дітей і молоді було одним з найважливіших питань на кожному етапі безперервного процесу державотворення в Україні.                                 
     На сьогодні основним питанням боротьби за збереження належного рівня освіти є питання збереження національних цінностей – основного надбання українського народу. На сьогодні прийнятий «Закон України про загальну середню освіту», який визначає мету, завдання, структуру освітнього процесу, систему підготовки спеціалістів, основні цілі, напрями та принципи державної політики у сфері освіти. Але разом з тим має бути і певна система стандартів, в основу яких закладені національні та загальнолюдські цінності і, на яких формуються якості дитини як особистості,патріота своєї Батьківщини та гідного члена макросвіту, які визначають формування духовності як одного з пріоритетів.
     З огляду на негативні процеси у формуванні особистості в сучасному світі, де відбувається руйнування гуманістичних цінностей, знецінення понять совісті, честі, гідності, традицій минулого, на перший план виходить розвиток національних цінностей, серед яких важливе місце посідають духовні цінності, виховання на духовно-моральних засадах. Тому так важливо поєднувати національну педагогіку з національною релігією, тобто християнством. Релігійне виховання є необхідною умовою об єднання людей у самодостатню спільноту – народ, націю. Для українського народу інтегруючим чинником виступає віра, яка залишається  життєдайним витоком національних українських традицій. Виховати національно свідому людину, справжнього патріота, здатного віддано служити своєму народові, виступає як очевидне завдання релігійного виховання. Національні почуття людини потрібно виховувати на пріоритеті загальнолюдських принципів християнської моралі. Ідеалом зразкової поведінки національно свідомої людини, за словами митрополита Іларіона, є сам Ісус Христос. Посилаючись на Євангеліє, він переконливо доводить, що передусім в ім. я свого народу Ісус Христос приніс себе в жертву, що саме своєму народові вірно служив , шанував мову свого народу, дотримувався його звичаїв і свят. Відданим служінням своєму народу Ісус Христос подав повчальний приклад і представникам інших народів, зокрема українцям, як належить любити свій народ і працювати заради його процвітання. Важливо дітям прищеплювати почуття національної гідності , показуючи  яскраві приклади з історії України. Організація виховного процесу проходить в чотири етапи : сімейне, шкільне, державне і самовиховання. Саме з родинного виховання починається формування найважливіших рис національного характеру людини, у якому провідне місце займає шанобливе ставлення до релігії своїх батьків і почуття морального обов язку перед своїм народом. «Чого навчиться дитина в родині, те залишиться з нею на весь вік»,- вважає митрополит Іларіон. Школа і держава теж відповідальні за моральний стан населення. Тому так важливо у навчально-виховному процесі використовувати навчальний матеріал по вивченню «найважливішої книги» людства – Біблії .Отже, провідна ідея освіти  : виховання людини, що почуває себе дитиною Божою, особистістю, яка сповнена повагт до інших народів з їх мовами, віруваннями та звичаями Але яка розуміє своє покликання зростати духовно і допомагати у цьому іншим, не жалкуючи для них праці і щедрості своєї душі, яка долає життєві труднощі, знаючи, що з нею завжди її Творець, джерело її сили, її опора і надія.
   
Пропозиції :
1.Сприяти створенню біблійного гуртка з метою глибшого пізнання найважливішої книги.
2.Проводити конкурси - інсценізації Христових притч, конкурс малюнків на біблійну тематику.
3. Продовжувати здійснювати паломництва до святих місць з учнями школи.



Комментариев нет:

Отправить комментарий