ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
7 КЛАС
ГОТУЄМОСЬ ДО УРОКУ-УЗАГАЛЬНЕННЯ
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ7 КЛАС
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
8 КЛАС
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
11 КЛАС
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 9 КЛАС
Тема VIII. « Культурне життя України в другій половині ХІХ ст.»
І ВАРІАНТ
1 – 2 РІВЕНЬ
1.Виберіть
правильні твердження ( 2 правильних з 4 – х ) 2 б
Особливістю
української культури другої половини ХІХ ст. було :
а) розвиток в умовах колонізаторських
режимів ;
б) наявність державних національних
культурних установ ;
в) міграційні процеси сприяли розвитку
культури ;
г) завершення промислового перевороту
стимулювало розвиток науки та освіти.
2.Установіть
відповідність між авторами та їхніми творами : 1 б
а) П.Куліш
- 1) «Хіба ревуть
воли, як ясла повні»;
б) П.Мирний
- 2) «Микола Джеря» ;
в)
І.Нечуй-Левицький –3) « Інститутка» ;
г) Марко
Вовчок - 4) « Чорна рада» ;
5) «
Зів’яле листя».
3.Поясніть
поняття :
1 б
пасаж –
4. Укажіть,
якому поняттю відповідає наведене визначення : 1 б
Метод художнього пізнання та правдивого
відображення об’єктивної дійсності в
її типових рисах, а також напрямок у літературі й мистецтві, представники
якого застосовують цей метод :
а) романтизм
; б) класицизм ; в) реалізм ; г) модернізм.
5.Укажіть рік
створення Буковинської митрополії : 1 б
а) 1873 р. ; б) 1882 р. ; в) 1892 р.; г) 1897 р.
3 РІВЕНЬ
Проаналізуйте умови, за яких розвивався
український театр другої половини ХІХ ст. Яку роль відіграли Михайло
Старицький, Марко Кропивницький, Марія Заньковецька у розвитку українського
театру?
3 б
4 РІВЕНЬ
3 б
Висловіть власне судження щодо наведеного твердження :
Освітня політика урядів царської Росії та
Австро-Угорщини здійснювалася в інтересах панівних класів. Однак, зважаючи на
потреби господарства в освічених працівниках, на вимоги прогресивних кіл суспільства щодо розширення
освіти народних мас ці уряди були змушені проводити відповідні реформи.
Свою відповідь побудуйте за схемою :
1) Я вважаю ,
що ______________________________________________________________
2) Тому,
що___________________________________________________________________
3) Наприклад
,_________________________________________________________________
4)
Отже,______________________________________________________________________
Тема VIII.
« Культурне життя України в другій половині ХІХ ст.»
2 ВАРІАНТ
1- 2 РІВЕНЬ
1. Виберіть
правильні твердження ( 2 правильних з 4 – х ) : 2 б
Особливостями українського містобудування
та архітектури другої половини ХІХ ст. були:
а) змішування архітектурних стилів ;
б) занепад храмового будівництва ;
в) зведення величних адміністративних
будівель ;
г) збільшення будівництва великих
базарних площ .
2. Установіть
відповідність між авторами та їхніми
творами : 1 б
а) М.Лисенко
- 1) «Запорожець
за Дунаєм»;
б) С.Гулак –
Артемовський – 2) «Мазепа» ;
в) М.Аркас
- 3)
«Купало»;
г)
П.Сокальський - 4)
«Катерина» ;
5) « Наталка Полтавка».
3.Поясніть
поняття :
1
б
недільні школи –
4. Укажіть,
якому поняттю відповідає наведене визначення : 1
б
Поєднання різнорідних стильових елементів
або довільний вибір стилістичного оформлення для будівель або художніх виробів,
які мають якісно інше значення та призначення (використання історичних стилів
в архітектурі та художній промисловості
ХІХ ст. :
а)
романтизм ; б) класицизм ; в) еклектизм ; г) модернізм.
5. Укажіть рік
заснування Чернівецького університету :
1 б
а) 1865 р. ; б) 1870 р. ; в) 1875 р.; г) 1880 р.
3 РІВЕНЬ
3 б
Проаналізуйте за яких умов розвивалася природничі науки в
Україні у даний період. Який внесок зробили у розвиток української науки такі
вчені : І.Пулюй, М.Авенаріус, І.Мєчніков ?
4 РІВЕНЬ
3 б
Висловіть
власне судження щодо наведеного твердження :
Жінки з вищих верств протягом другої
половини ХІХ ст. отримали можливість здобувати кваліфікацію та середню і
неповну вищу освіту. Поступово вони вливалися в громадсько-політичну роботу й
привертали увагу до жіночої долі, ставали на захист своїх знедолених сестер.
Свою відповідь побудуйте за схемою :
1) Я вважаю,
що_________________________________________________________________
2) Тому, що
_____________________________________________________________________
3) Наприклад
____________________________________________________________________
4) Отже ,
________________________________________________________________________
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
10 КЛАС
ТЕМА ІV. Період повоєнної кризи та революцій ( 1917 – 1923 рр. )
ВАРІАНТ І
1-2 РІВЕНЬ
1. Назвіть типи політичних режимів . ( 1 бал )
2.Установіть відповідність між датами та подіями
: ( 1 бал )
а) 23 лютого 1917
р. - 1) Перший зліт фашистів у
Мілані ;
б) березень 1919 р. - 2) Прихід до влади в Китаї
уряду Чан Кайші ;
в)
квітень 1927 р. -
3) Початок Лютневої революції в Росії ;
г)
липень 1921 р.-
4) Створення КПК .
3.Поясніть поняття –
( 2 бали )
а) Комінтерн –
б) РРФСР –
4.Установіть відповідність
: (
1 бал )
а) О.Керенський - 1) засновник
компартії Німеччини ;
б) Карл Лібкнехт - 2) очолив І
коаліційний уряд у Петрограді ;
в) Беніто Муссоліні - 3) державний і
політичний діяч Китаю ;
г) Чан Кайші - 4) лідер
фашистського руху в Італії;
5) турецький державний і політичний діяч .
5. Розставте події в
хронологічній послідовності : ( 1 бал )
а) Комп’єнське перемир’я ;
б) створення КПН ;
в) зречення Вільгельма ІІ престолу
;
г) збройне повстання в Берліні ;
д) повстання моряків німецького
флоту в Кілі .
3 РІВЕНЬ
Складіть розповідь за темою : « Встановлення
фашистської диктатури в Італії». ( 3 бали)
4 РІВЕНЬ
Визначте спільне та відмінне в
національно-визвольному русі Індії та Китаю. ( 3 бали)
ВАРІАНТ
ІІ
1-2 РІВЕНЬ
1.Який політичний режим
займає проміжне місце між демократичним і тоталітарним режимами ?
( 1 бал)
2.Установіть відповідність
між датами і подіями :
( 1 бал )
а) 2 березня 1917 р. - 1) початок
національного руху в Китаї ;
б) осінь 1923 р. - 2) зречення
престолу Миколою ІІ ;
в) січень 1919 р.- 3)
проголошення Республіки в Туреччині ;
г) 4 травня 1919 р.- 4)запровадження
продрозкладки в РРФСР.
3.Поясніть поняття : (
2 бали )
а) « чорносорочечники» - б) двовладдя –
4.Установіть відповідність
:
( 1 бал )
а) Г.Львов - 1) діяч угорського
і міжнародного революційного руху ;
б) Белла Кун - 2 ) голова Тимчасового
уряду ;
в) Мустафа Кемаль - 3) засновник гандізму ;
г) Махатма Ганді - 4) турецький державний діяч .
5.Розставте події в
хронологічній послідовності :
( 1 бал )
а) призначення Муссоліні прем’єр-міністром ;
б) похід фашистів на Рим ;
в) створення програми фашистів ;
г) з’їзд фашистів в театрі «Сан-Карло» в
Неаполі ;
д) початок діяльності «Фашин ді
комбаттіменто».
3 РІВЕНЬ
( 3 бали)
Складіть розповідь за темою : « Революція в Туреччині.
Ататюрк – національний герой».
4 РІВЕНЬ
( 3 бали )
Визначте соціальну базу фашизму в Італії.Чому
італійців приваблювала ця ідеологія ?
ТЕМА ІV. Період повоєнної кризи та революцій (1917 – 1923 рр).
ВАРІАНТ ІІІ
1-2 РІВЕНЬ
1. Тоталітаризм сформувався
у політичну систему у :
( 1 бал )
а) ХV ст.
; б) ХІХ ст .; в) ХХ ст. ; г)ХVІІІ ст.
2.Установіть відповідність
між датами та подіями :
( 1 бал )
а) 27 лютого 1917 р. - 1) початок масового
національного руху в Китаї ;
б) 4 травня 1919 р. - 2) створено
Петроградську раду ;
в) 1924 р. - 3)
революція в Німеччині ;
г) 3 листопада 1918 р. - 4) ухвалення турецької
Конституції .
3.Поясніть поняття :
( 2 бали)
а) « червоний терор» - б) Лютеранські угоди –
4.Установіть відповідність
:
( 1 бал)
а) Р. Люксембург - 1)
лідер « Союзу Спартака», співзасновник КПН ;
б) Махатма Ганді - 2)
генерал російської армії, який очолив на Дону і
Кубані Добровольчу армію;
в) Мао Цзедун - 3) керівник
ІНК ;
г) А.Денікін -
4) керівник КПК.
5.Розставте події в
хронологічній послідовності : ( 1
бал )
а) Двовладдя в Туреччині ;
б) розпад Османської імперії;
в) окупація Туреччини військами
Антанти ;
г) прийняття Декларації
незалежності Туреччини ;
д) проголошення Республіки в
Туреччині .
3 РІВЕНЬ
(3
бали)
Чому Комінтерн називали «світовою партією» комуністів ?
4 РІВЕНЬ
Проаналізуйте гіпотезу щодо причин
запровадження політики « воєнного комунізму» : її почали проводити внаслідок
глибокої кризи в країні за умов війни , чи це була спроба силового
запровадження комуністичних порядків?
ВАРІАНТ ІV
1-2 РІВЕНЬ
1.Термін «тоталітаризм» для
характеристики політичного режиму вперше ввів: ( 1 бал)
а) А.Гітлер ; б) Б.Муссоліні; в) В.Ленін ; г) Дж.Джентіле.
2.Установіть відповідність
:
( 1 бал )
а) 24 лютого 1917 р. -
1) Комп’єнське перемир’я ;
б) 11 листопада 1918 р.-
2) початок загального страйку в Петрограді ;
в) 1922 р.- 3)
піднесення національно-визвольного руху в Індії ;
г) 1919-1922 - 4) прихід
фашистів до влади.
3.Поясніть поняття :
а) воєнний комунізм - б) Гоміндан
-
( 2 бали )
4. Установіть відповідність
:
( 1 бал )
а) Сунь Ясен -
1) головнокомандувач російської армії ;
б) Дж.Джентіле-
2) надзвичайний президент Китайської Республіки ;
в) Фрідріх Еберт -
3) лідер СДПН, рейхсканцлер Німецької Республіки ;
г) Л.Корнілов -
4) ідеолог італійського фашизму.
5.Розставте події в
хронологічній послідовності :
( 1 бал )
а) Корніловський заколот ;
г) запровадження політики воєнного комунізму ;
б) громадянська війна в Росії ;
д) початок Лютневої революції.
в) Жовтневий переворот;
3 РІВЕНЬ
( 3 бали )
Назвіть перетворення, які здійснили комуністи під час існування Угорської
Радянської Респ.
4 РІВЕНЬ
( 3 бали)
Яке ваше ставлення до теорії ненасильства М.Ганді, у чому його заслуги
перед людством?
Комментариев нет:
Отправить комментарий