Матеріали для дистанційного навчання

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

7 КЛАС








ГОТУЄМОСЬ ДО УРОКУ-УЗАГАЛЬНЕННЯ

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ7 КЛАС




ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

 8 КЛАС








ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 

 11 КЛАС



ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 9 КЛАС

Тема VIII. « Культурне життя України в другій половині ХІХ ст.»
                                       І ВАРІАНТ
1 – 2 РІВЕНЬ
1.Виберіть правильні твердження ( 2 правильних з 4 – х )                     2 б
Особливістю української культури другої половини ХІХ ст. було :
       а) розвиток в умовах колонізаторських режимів ;
       б) наявність державних національних культурних установ ;
       в) міграційні процеси сприяли розвитку культури ;
       г) завершення промислового перевороту стимулювало розвиток науки та освіти.
2.Установіть відповідність між авторами та їхніми творами :                1 б
а) П.Куліш -                    1) «Хіба ревуть воли, як ясла повні»;
б) П.Мирний -                2) «Микола Джеря» ;
в) І.Нечуй-Левицький –3) « Інститутка» ;
г) Марко Вовчок -         4) « Чорна рада» ;
                                        5) « Зівяле листя».
3.Поясніть поняття :                                                                                     1 б
   пасаж –
4. Укажіть, якому поняттю відповідає наведене визначення :                1 б
   Метод художнього пізнання та правдивого відображення об’єктивної дійсності в її типових рисах, а також напрямок у літературі й мистецтві, представники якого застосовують цей метод :
а) романтизм ;     б) класицизм ;     в) реалізм ;     г) модернізм.
5.Укажіть рік створення Буковинської митрополії  :                                1 б                                                                                            
а) 1873 р. ;              б) 1882 р. ;           в) 1892 р.;      г) 1897 р.

3 РІВЕНЬ                                                                                                        
     Проаналізуйте умови, за яких розвивався український театр другої половини ХІХ ст. Яку роль відіграли Михайло Старицький, Марко Кропивницький, Марія Заньковецька у розвитку українського театру?                                                                                     3 б

4 РІВЕНЬ                                                                                                        3 б
    Висловіть власне  судження щодо наведеного твердження :

   Освітня політика урядів царської Росії та Австро-Угорщини здійснювалася в інтересах панівних класів. Однак, зважаючи на потреби господарства в освічених працівниках, на вимоги  прогресивних кіл суспільства щодо розширення освіти народних мас ці уряди були змушені проводити відповідні реформи.
 Свою відповідь побудуйте за схемою :

1) Я вважаю , що ______________________________________________________________
2) Тому, що___________________________________________________________________
3) Наприклад ,_________________________________________________________________
4) Отже,______________________________________________________________________

                                     

Тема VIII. « Культурне життя України в другій половині ХІХ ст.»
                                       2 ВАРІАНТ
1- 2 РІВЕНЬ
1. Виберіть правильні твердження ( 2 правильних з 4 – х ) :                                            2 б
   Особливостями українського містобудування та архітектури другої половини ХІХ ст. були:
         а) змішування архітектурних стилів ;
         б) занепад храмового будівництва ;
         в) зведення величних адміністративних будівель ;
         г) збільшення будівництва великих базарних площ .
2. Установіть відповідність  між авторами та їхніми творами :                                           1 б
а) М.Лисенко -                          1) «Запорожець за Дунаєм»;
б) С.Гулак – Артемовський –  2) «Мазепа» ;
в) М.Аркас -                              3) «Купало»;
г) П.Сокальський -                   4) «Катерина» ;
                                                   5) « Наталка Полтавка».
3.Поясніть поняття :                                                                                                                  1 б
   недільні школи –
4. Укажіть, якому поняттю відповідає наведене визначення :                                              1 б
    Поєднання різнорідних стильових елементів або довільний вибір стилістичного оформлення для будівель або художніх виробів, які мають якісно інше значення та призначення (використання історичних стилів в архітектурі та художній промисловості   ХІХ ст. :
а) романтизм  ;                   б) класицизм ;            в) еклектизм ;            г) модернізм.
5. Укажіть рік заснування Чернівецького університету :                                                      1 б
  а) 1865 р. ;             б) 1870 р. ;        в) 1875 р.;             г) 1880 р. 
                                         
3 РІВЕНЬ                                                                                                                                     3 б
Проаналізуйте  за яких умов розвивалася природничі науки в Україні у даний період. Який внесок зробили у розвиток української науки такі вчені : І.Пулюй, М.Авенаріус, І.Мєчніков ?

4  РІВЕНЬ                                                                                                                                   3 б
Висловіть власне судження щодо наведеного твердження :

   Жінки з вищих верств протягом другої половини ХІХ ст. отримали можливість здобувати кваліфікацію та середню і неповну вищу освіту. Поступово вони вливалися в громадсько-політичну роботу й привертали увагу до жіночої долі, ставали на захист своїх знедолених сестер.
 Свою відповідь побудуйте за схемою :
1) Я вважаю, що_________________________________________________________________
2) Тому, що _____________________________________________________________________
3) Наприклад ____________________________________________________________________
4) Отже , ________________________________________________________________________


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

10 КЛАС

ТЕМА ІV. Період повоєнної кризи та революцій ( 1917 – 1923 рр. )
                                          ВАРІАНТ І
1-2 РІВЕНЬ
1. Назвіть типи політичних режимів . ( 1 бал )
2.Установіть відповідність між датами та подіями :                               ( 1 бал )
а)  23 лютого 1917 р.  -                 1) Перший зліт фашистів у Мілані ;
б)  березень 1919 р. -                    2) Прихід до влади в Китаї уряду Чан Кайші ;
в)  квітень 1927 р. -                      3) Початок Лютневої революції в Росії ;
г)  липень 1921 р.-                        4) Створення КПК .
3.Поясніть поняття –                                                                                   ( 2 бали )
а) Комінтерн –
б) РРФСР –
4.Установіть відповідність :                                                                       ( 1 бал )
а) О.Керенський -                               1) засновник компартії Німеччини ;
б) Карл Лібкнехт -                              2) очолив І коаліційний уряд у Петрограді ;
в) Беніто Муссоліні -                          3) державний і політичний діяч Китаю ;
г) Чан Кайші -                                     4) лідер фашистського руху в Італії;
                                                              5) турецький державний і політичний діяч .
5. Розставте події в хронологічній послідовності :                                 ( 1 бал )
а) Компєнське перемиря ;
б) створення КПН ;
в) зречення Вільгельма ІІ престолу ;
г) збройне повстання в Берліні ;
д) повстання моряків німецького флоту в Кілі .
 3 РІВЕНЬ
 Складіть розповідь за темою : « Встановлення фашистської диктатури в Італії». ( 3 бали)
4 РІВЕНЬ
Визначте спільне та відмінне в національно-визвольному русі Індії та Китаю.       ( 3 бали)
                                               ВАРІАНТ ІІ
1-2 РІВЕНЬ
1.Який політичний режим займає проміжне місце між демократичним і тоталітарним режимами ?                                                                                                                     ( 1 бал)
2.Установіть відповідність між датами і подіями :                                                     ( 1 бал )
а) 2 березня 1917 р. -                             1) початок національного руху в Китаї ;
б) осінь 1923 р. -                                    2) зречення престолу Миколою ІІ ;
в) січень 1919 р.-                                   3) проголошення Республіки в Туреччині ;
г) 4 травня 1919 р.-                                4)запровадження продрозкладки в РРФСР.
3.Поясніть поняття :                                                                                                      ( 2 бали )
а) « чорносорочечники» -                        б) двовладдя –
4.Установіть відповідність :                                                                                      ( 1 бал )
а) Г.Львов -                         1) діяч угорського і міжнародного революційного руху ;
б) Белла Кун -                     2 ) голова Тимчасового уряду ;
в) Мустафа Кемаль -          3) засновник гандізму ;
г) Махатма Ганді -             4) турецький державний діяч .
5.Розставте події в хронологічній послідовності :                                                    ( 1 бал )
а) призначення Муссоліні премєр-міністром ;
б) похід фашистів на Рим ;
в) створення програми фашистів ;
г) зїзд фашистів в театрі «Сан-Карло» в Неаполі ;
д) початок діяльності «Фашин ді комбаттіменто».
3 РІВЕНЬ                                                                                                                     ( 3 бали)
  Складіть розповідь за темою : « Революція в Туреччині. Ататюрк – національний герой».
4 РІВЕНЬ                                                                                                                      ( 3 бали )
 Визначте соціальну базу фашизму в Італії.Чому італійців приваблювала ця ідеологія ?
ТЕМА ІV. Період повоєнної кризи та революцій (1917 – 1923 рр).
                                          ВАРІАНТ ІІІ
1-2 РІВЕНЬ
1. Тоталітаризм сформувався у політичну систему у :                                                     ( 1 бал )
а) ХV  ст. ;            б) ХІХ ст .;            в) ХХ ст. ;             г)ХVІІІ ст.
2.Установіть відповідність між датами та подіями :                                                          ( 1 бал )
а) 27 лютого 1917 р. -                          1) початок масового національного руху в Китаї ;
б) 4 травня 1919 р. -                            2) створено Петроградську раду ;
 в) 1924 р. -                                           3) революція в Німеччині ;
г) 3 листопада 1918 р. -                       4) ухвалення турецької Конституції .
3.Поясніть поняття :                                                                                                               ( 2 бали)
а) « червоний терор» -                               б) Лютеранські угоди –
4.Установіть відповідність :                                                                             ( 1 бал)
а) Р. Люксембург -                                          1) лідер « Союзу Спартака», співзасновник КПН ;
б) Махатма Ганді -                                          2) генерал російської армії, який очолив на Дону і                   
                                                                              Кубані Добровольчу армію;
в) Мао Цзедун -                                               3) керівник ІНК ;
г) А.Денікін -                                                   4) керівник КПК.
5.Розставте події в хронологічній послідовності :                                            ( 1 бал )
а) Двовладдя в Туреччині ;
б) розпад Османської імперії;
в) окупація Туреччини військами Антанти ;
г) прийняття Декларації незалежності Туреччини ;
д) проголошення Республіки в Туреччині .
3 РІВЕНЬ                                                                                                                     (3 бали)
  Чому Комінтерн називали «світовою партією» комуністів ?
4 РІВЕНЬ
 Проаналізуйте гіпотезу щодо причин запровадження політики « воєнного комунізму» : її почали проводити внаслідок глибокої кризи в країні за умов війни , чи це була спроба силового запровадження комуністичних порядків?
                                                  ВАРІАНТ ІV
1-2 РІВЕНЬ
1.Термін «тоталітаризм» для характеристики політичного режиму вперше ввів: ( 1 бал)
а) А.Гітлер ; б) Б.Муссоліні; в) В.Ленін ;   г) Дж.Джентіле.
2.Установіть відповідність :                                                                                          ( 1 бал )
а) 24 лютого 1917 р. -                  1) Компєнське перемиря ;
б) 11 листопада 1918 р.-              2) початок загального страйку в Петрограді ;
в) 1922 р.-                                     3) піднесення національно-визвольного руху в Індії ;
г) 1919-1922 -                               4) прихід фашистів до влади.
3.Поясніть поняття :
а)  воєнний комунізм -                               б) Гоміндан -                                              ( 2 бали )
4. Установіть відповідність :                                                                                         ( 1 бал )
а) Сунь Ясен -                           1) головнокомандувач російської армії ;
б) Дж.Джентіле-                        2) надзвичайний президент Китайської Республіки ;
в) Фрідріх Еберт -                     3) лідер СДПН, рейхсканцлер Німецької Республіки ;
г) Л.Корнілов -                          4) ідеолог італійського фашизму.
5.Розставте події в хронологічній послідовності :                                                       ( 1 бал )
а) Корніловський заколот ;              г) запровадження політики воєнного комунізму ;
б) громадянська війна в Росії ;        д) початок Лютневої революції.
в) Жовтневий переворот;
3 РІВЕНЬ                                                                                                                         ( 3 бали )
Назвіть перетворення, які здійснили комуністи під час існування Угорської Радянської Респ.
4 РІВЕНЬ                                                                                                                          ( 3 бали)
Яке ваше ставлення до теорії ненасильства М.Ганді, у чому його заслуги перед людством?




Комментариев нет:

Отправить комментарий